Søg
Dæksøgemaskine Forhandlersøgning

Nyheder

Nyt firmabillede til Toyo Tires varemærke

26. apr. 2020

Toyo Tire Corporation (Hovedkvarter: Itami City, Hyogo kommune: Præsident og administrerende direktør: Takashi Shimizu, i det følgende "Toyo Tires") annonceret, at dets nye virksomhedsbillede, der indfanger verdensperspektiv og budskaber fra Toyo Tires brand vil starte med at blive vist på dens hjemmeside og annoncer fra onsdag 1. april 2020 og derefter.

 

Et landskab, der er oversvømmet af en forbløffende himmel og blåt hav, fremkalder en befriende, forfriskende fornemmelse i tankerne hos mange mennesker. Toyo Tyres nye brand-erklæring formuleret i juni sidste år, "Open Roads Await," (Åbne veje venter) udtrykker grænseånden i Toyo Tire Group, baner nye veje, hvor ingen tidligere eksisterede. Det nye virksomhedsbillede afspejler også koncernens "udfordrende ånd", der frigør en længsel efter at nå ud til den blåfarvede uendelighed og videre.

Farven på Toyo Tires brand er blå, og vores brandidentitet stammer fra denne farve. Begrundelsen bag dette nye virksomhedsbillede er, at ved at afspejle os selv i farven "blå", vendte vi tilbage til det sted, hvor vi startede, undersøgte os selv igen og bekræftede vores vision. Vi leverer denne meddelelse gennem den nye TV-reklame og Key Visual-reklame.

I en boksering er det blå hjørne udfordrernes side, og en blå flamme brænder varmere end en rød. I dette billede overlejrede vi bevidst den følelsesmæssige scene med ”menneskets inderste lidenskab brænder som en blå flamme” til målet for Toyo Dækmærket. Gennem dette billede vil vi sende vores budskab om, at Toyo Tires brand understøtter alle, der giver alt for at forfølge den sti, de har valgt, og at vi vil give dem vores styrke, når vi løber sammen med dem.

Dette nye virksomhedsbillede frigives globalt på vores websted og digitale reklame med nøglefrasen "Ignite your Blue"(Tænd din blå flamme), der oversættes til 12 forskellige sprog.

Seneste nyt