Søg
Dæksøgemaskine Forhandlersøgning

Nyheder

Ignite your blue

14. maj 2020

Toyo lancerer kampagnen ”Ignite your blue” i Danmark

Toyo Tires vil med ny kampagne i TV og på sociale medier fortælle bilejere om dækmærkets DNA og mange muligheder, de kan tilbyde eventyrlystne bilentusiaster med deres dæk.

En ny, landsdækkende kampagne fra Toyo Tires rammer i maj de danske stuer med TV-reklamen ”Ignite your Blue.” Desuden kan man følge kampagne løbende på Instagram og herigennem finde inspiration til dagligdagen som bilejer og idéer til bilstyling.
Man kan også kende den nye ”Ignite your Blue” kampagne på sangen af samme navn, som Toyo Tires har lavet i samarbejde med musikerne Flynn Hudson og Simon Alexander. Sangen optræder også i TV-reklamen, som du kan se her samt ”behind the scenes” filmen, der også ligger på YouTube.

Med kampagnen fortæller Toyo Tires om alle de muligheder der er for de eventyrlystne bilister – det kan være folk, der dyrker racerløb eller track-days, hvor særligt Toyo Proxes R888R-dækket har en ikonisk status og tilbyder overlegne præstationer på banen.
Derudover har Toyo Tires også mange andre kvalitetsdæk til almindeligt brug såsom modellen Proxes TR1, helårsdækket Celcius eller Open Country A/T Plus, der er det perfekte dæk til de kunder, der gerne begiver sig ud i krævende offroad-eventyr og skal kunne komme frem over alt.

Kampagnen ”ignite your blue” spreder med andre ord budskabet om alle de muligheder, der ligger i Toyo Tires, og hvordan deres dæk kan hjælpe alle typer af bilister med at komme på spændende rejser og eventyr – om det er bilferien sydpå, en weekend på racerbanen, eller en dag ude i det barske terræn.

Find din lokale Toyo-forhandler her

Seneste nyt