Nyheder
Forbedring af vores originale dæk-designteknologi
18. jul. 2024
Toyo Tire Corporation har indført et 7. generations højtydende computersystem (High-Performance Computing system *1 (HPC)) til vores egen højpræcisions dæk-designplatform "T-MODE," og etablerer en produktudviklingsplatform til hurtig udvikling af højtydende dæk.
*1) Fremstillet af Hewlett Packard Enterprise
Toyo Tires har opstillet supercomputere som en kerneressource i dækfremstilling, og har konstant opgraderet deres specifikationer, siden de blev indført for 40 år siden. Toyo Tires udvikler også uafhængigt softwaren, der bruges til analyse af dækkets struktur, og simulerer både dækstrukturen og bilens opførsel, for bedre at kunne optimere produkterne videnskabeligt, så de lever op til markedets krav. I 2019 indførte Toyo Tires en designunderstøttelsesteknologi med AI-teknologi konventionel basisteknologi til dækdesign ved brug af CAE*2 , og udviklede det til den nye "T-MODE".
*2) Computer Aided Engineering.
I øjeblikket vinder teknologisk innovation i forbindelse med næste generations mobilitet frem, en efter en, hen imod den sociale implementeringsfase, så som den udbredte brug af elbiler, førerløs kørselsteknologi og SDV*3-strategier. Dæk til hvert køretøj kræves for hurtigt at virkeliggøre ydeevne og funktioner, der understøtter denne udvikling, og i fremtiden vil endnu højere præcision og hastighed i design blive et nøgleområde.
*3) Software Defined Vehicle. En bil, hvis kørefunktioner kan opdateres ved at opdatere dens software.
Ved at udnytte indførelsen af det seneste HPC-system, har Toyo Tires yderligere optimeret den aktuelle T-MODE-software, ved at mindske beregningstiden, som designere har brug for, til det halve af, hvad det tidligere tog. Derudover forventes den hurtigere opsamling af simuleringsdata at forbedre den prædikative præcision af "problemer med omvendt sandsynlighed" i deep learning-modellen, som afleder designspecifikationer, så som dækstruktur, form og mønster ud af værdierne for ydeevnen. Dette har yderligere forbedret og fremmet virksomhedens respons-system for gennemførelse af næste generations teknologier.
Ved dramatisk at øge antallet af gennemførte simuleringer i stor skala, så som aerodynamiske forudsigelser og forudsigelser om materialeegenskaber, forventes det, at produkter med fantastisk køremodstand og modstand mod slid, der er vigtige ydelseskrav i elbiler, snart vil blive gennemført. I udviklingen af dækket med stor diameter Open Country A/T III EV til elektriske firehjulstrukne pickups og SUV'er, som allerede er blevet solgt på det nordamerikanske marked siden februar i år, har T-MODE i høj grad været med til at fremme udviklingen af hver ydeevne, der kræves for at opnå dette.
I tråd med den hurtige udvikling af den digitale teknologi, der bliver inkorporeret i udviklingen af biler, vil Toyo Tires fortsætte arbejdet med at forbedre præcisionen af dæk-design og -udvikling, afkorte udviklingstiden og fremme simuleringsteknologien, der alle vil føre til skabelsen af et avanceret CAE-økosystem.
Mesterskabet i SP10-klassen afgjort tidligt ved NLS 2024
Mesterskaberne i SP10-klassen ved NLS 2024 afgjort
Sejr ved Rallye Maroc
Stock-klassen og Open Auto-klasse-sejr til teamet
NLS 2024 Klassesejr i konkurrencen
SP10-titlen kunne blive afgjort denne weekend.
Proxes-dæk OE på den nye Mazda CX-80
Proxes Sport-dæk sat på en ny SUV
All Japan BMX-verdensmesterskaber
Topsponsor ved det 41. All Japan BMX-mesterskab
4. sejr i træk på Baja 400
Bryce Mezies og Toyo Tires tager den overordnede s
Klassesejr ved Asia Cross Country Rally
Modificeret bil-benzinmotor på tværs af lande
Toyo Tires er protektor for AIG Womens Open
Partnerskab på 6. år
Forbedring af vores originale dæk-designteknologi
Toyo Tires indfører 7. Generations computerteknolo